Mika som förr.

Äntligen är det Fredag! och äntligen kommer min pojke upp till mig. Som jag har saknat han. Kommer det bli mys idag lr mys!? Det blir det första,mys framför tvn med en bra film och massa gott och syrran på ett hörn. Det kan inte bli bättre..
Han anländer ca 18,30 här i lilla Karlshamn. Jag slutar jobbet 18,00 så det blir perfekt. Hinner kanske hem eller så blir man upp plockad på vägen.

Ja färgning av mitt hår kommer det att bli nu ändå. Jag vill ha en liten förändring av mig själv. Blond var färgen jag disskuterade innan och den färgen står jag fast vid.Utväxten är på god väg nu. Färgen jag får använda så länge blir mörkbrun. Det kommer ju ta ett bra tag innan mitt hår växer ut helt men den som väntar... den väntar alltid för länge!

En Brunett i Gotland år hmm 2006?


En Blondin i Sälen 2007.


En Svarting år 2009.


Kommentarer
Postat av: Threezool

Ser bättre ut som Brunett, enligt mig ;)

2009-08-14 @ 15:21:25
URL: http://blogg.threezool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0