Ja i Skurup.

För det första, tack Jossi för stavningen av lapskojs :D vem du nu är :P
För det andra så är jag nu i Skurup. Pojken jobbar och jag sitter och lyssnar på musik, fastnat för 2 låtar som nu går på repit stup i kvarten. Har städat hela Stoffes lägenhet inklusive skrubbat toaletten och putsat glaset.. Är klar med det så nu håller jag på att sminka mig. Ska nog snart gå ner till stan och lämna filmen vi hyrde igår. Hmm jag kan inte lova att jag kommer tillbaka. Har nämligen väldigt lätt för att gå vilse. Mitt lokalsinne är inte 100.
Kan man cykla vilse i Karlshamn (korpadalen) så kan jag nog fan gå vilse i Skurup. Med tanke på att Korpadalen bara är ett litet villaområde. Jag fick panik när jag gick vilse, så jag ringde en kompis och så fick han leda ut mig med hjälp av videosamtal. Katastofalt, med ack så kul så här i efterhand. -haha-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0