Nellie Vs Laban.

Tydligen är min katt Laban till Salu. Enligt en viss www.iisabellah.blogg.se
Jag tycker dock hon är lite för generös med ugångspriset. Jag hade iaf satt 10Kr så mycket är han allt värld. Eller kanske ca 3000 det jag betalade för han. För kom igen ju äldre saker blir destu mer värde får dom. Som systeryster säger så kommer ni inte bli besvika. Han är i sina bästa år och är en jävel på att ragga.
 
Jag står kvar vid att sälja Nellie.
Primadonnan som inte har något liv. En ful Katt med en massa färgfläckar över hela pälsen (what's up with that lixom?) Pälsen är så sträv så att det nästan gör ont när man ska klappa henne. Hennes huvud är inte att leka med. Det är en blandras mellan en Bulldog och en Perser, ja det ser för jävligt ut helt enkelt. När hon går så ser det ut som om hon har en Påle uppkörd i röven, detta är ingen vacker syn alls. Det är en stil av jävligt stel och snobbig.
För fin i kanten för att äta så som Tonfisk och Skinka, här ska det vara lyxigare saker. Sprida sitt urin är hon inte dålig på heller man vet aldrig när hon sätter ner rumpan för att låta sitt urin flöda, soffor, väskor, kläder ja inget är ett undantag.
Vill någon ha detta charmtrollet så var inte rädd för att lägga ett bud, idag känner jag mig extra generös.

      Jag ser iaf likheten..
        Nellie Vs Laban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0