Mikaaa Målar.

Idag efter man ätit sin mat och kollat på ett avsnitt Vänner så blev det dags för lite målning, fortsätta på tavlan som man började på förra veckan. De tar ett tag till innan den blir klar. Men vill bli klar NU så jag kan börja kladda på något annat. Och nu medans jag sitter här och målar så väntar jag på att min pojke ska ringa mig. Snart snart snart kanske?
Är lite irreterad på Isabella med, hon är bara ivägen idag,och så tjatar hon att jag ska hjälpa henne med hennes målning, just som när jag är inne i min målning som mest -paracit- Och nu snor hon min vägg för mina målningar. Och hänger upp hennes målningar ist. Nej nu blir jag faktiskt sur på henne. Jag vill bo själv igen. Det är skönt!
Fast jag tycker om henne ändå =)


Kommentarer
Postat av: KES

Fiint =)

2009-08-05 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0