Mikas lilla värld.

Så var det redan Lördag...Jag sitter och avnjuter en kopp kaffe på jobbet för idag är det min helg. Slutar 16,00 idag. Jag hoppas tiden bara rullar iväg. Annars kan det bli en aning drygt.
Vad kan då hända på en Lördag i Mikaelas lilla värld. Jo det ska jag tala om för er.. Egentligen skulle jag bara tatt de lugnt idag eftersom jag inte får träffa min pojke. Men det har jag ingen lust ti. Så det blir faktiskt att dra hem ti Patte med Syrran och min kompis (ölen) sitta och dricka sen dra ner ti Å-bron och ha det trevligt. Men det får inte bli allt för sent, ska ju trotts allt upp och jobba imorgon!
Igår klippte Baby sig. Och ursäkta språket.. Men SATAN så snyggt det blev.
-Skryter och säger:  Han där nere är faktiskt min pojkvänn han där, ser ni? (Damn he´s hot)


Syrran har alltid skrytigt om dom där piggelin tabletterna som hon brukar ta, dom där som gör att man blir så satans pigg. Och dom hjälper verkligen. Adrenalinet kickar igång som fan. Man kan knappt sitta still. Jag tog ett litet piller i morse och ja jag måste bara göra saker. Flyga runder lr vad som..

Ibland kan man undra hur korkade människor är. Vi har en toalett i vänthallen på jobbet. Och det är en helt vanlig toalett med ett helt vanligt lås. Är låset Rött ja självklart är det någon där inne då. Är det Grönt så är det ledigt. En självklarhet kan man tycka. Men så är inte fallet.
Det är många och då menar jag verkligen många som kommer in till oss och säger:
-Är toaletten sönder!?
Nej säger man vänligt...
-Men det är ju upptaget?!
Ja antagligen så är det någon inne på toaletten då.

Men det finns många många kunder som är helt underbara med. Det är många som får ens dag att förgylla.

Kommentarer
Postat av: KES

Ge mig piggelin tabletter! Var hittas dom?

2009-08-08 @ 13:24:45
Postat av: Mikaaa

Dom små härliga tabletterna hittar man på Hälsokosten. Jag ska kolla upp detta ti dej Krille :D

2009-08-08 @ 14:28:41
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0