Saknar honom.

Idag har jag träffat Sara och hennes son Rasmus, det var såå mysigt att få träffa henne igen! Vi gick ner ti glassbåten och tog oss en glass satt och pratade en massa. Sen blev det en liten runda på stan och efter det gick vi nog 1½ timme. Vi bestämmde även att vi ska Bowla nästa helg som kommer. Om nu alla kan, eller iaf ha en picknic och mysa med go mat och några vinare ti de =) Låter ju inte alls fel. Och speciellt inte när min pojke kommer upp den helgen med.
Uch idag har det varit riktigt jobbigt. Saknar han väldigt mycket! Det börjar redan den STORA saknaden -damn-
Jag hoppas den kommande veckan går jävligt snabbt, fast det brukar dom ju göra iof.

Syrran köpte ett väldigt fint nagelack som jag gillar skarpt.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy mada fakka

2009-08-08 @ 08:13:31
Postat av: Mikaaa

Oj, man tackar man tackar! :D

2009-08-08 @ 08:29:45
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0