Uppstoppad hamster m. Afrohår.

Måndagen börjar inte bra. Det blir nog en jäääävligt sur vecka för mig!
Jag kastade på mina skor när jag skulle till jobbet och kände en pissande doft. Bitterfittan Nellie har pissat ner mina skor nu med och inte nog med det så har jag en stinkande doft i min väska också. Jag är sjukt jävla trött på den där katten. Jag är ett hårstrå från att slänga ut henne! Jag hatar henne.
Och toppen på allt detta så klippte jag min lugg själv imorse. Det skulle jag ALDRIG ha gjort. Nu ser jag ut som en uppstoppad hamster med afropäls. Det är ingen vacker syn..



Veckan bjuder inte på så jättemycket precis, mest jobb och så.
På fredag bär jag mig av på en liten traintripp. Ner till Skurup med halv sju tåget. Det är alltid lika spännande att resa iväg. Det är ju som en liten minisemester man får, jag njuter stort varjegång!
Lördagen bjuds det på en stor fest hos Stoffes Chef. Invigning av dansgolv och bar i hans nybygggda nedanvåning. Det sägs att det ska vara jävligt flott. Det får väntas och se.

Igår kom den där kunden in som alltid köper något till isa och mig. Och mycket riktigt så blev det en coca och ett äpple denna gången med. Catching ner i dricksen och tillbaka med grejerna igen. Vilket slöseri av han. Denna gången blev jag bjuden på fest med. Han tyckte jag skulle ta med mig en kompis så vi kunde ut och dansa. Jag sa att jag inte fick det av min pojkvänn. Det är kanonbra att ha det som undanflyckt. Min pojke säger...osv osv..
Killen sa men det gör inget. Nämde jag att han är utlänning. Ingen vettig svensk hade gjort något sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0