En glad Mika kan även va en arg Mika.

En ny vecka igen. Det går undan detta. Och snart är det helg igen! Jag dör av längtan. Snart är han min för en helg igen. Vad händer denna veckan? Öhh jag vet faktiskt inte, tror inte det blir så många saker som ska ske. Jobb, träning, prata om vad som händer ti helgen ja lite sånt smått o gott.
Jag är iaf nu helt återställd från helgens alla skrovaller, skrevaller, stovajer... Jaaaa välj själv vilket som passar in. Jag tror det är något ord som heter så iaf. Annars är jag en jävel på att komma på egna ord. Jag ser det som en naturbegåvning :D inget annat. 

Kom in en kund precis kanske på 40 vårar. Slänger ut en fin kommentar. 
-Hej Sötnos! och ler brett.
Hej säger ja o fnissar
-Det är inget att skratta över, du är ju det!
Man tackar man tack, sa jag glatt. 
-Kunden köper sitt kaffe. Säger Hejdåå och Ler till mig.
Det är väl sånt här man blir så jävla glad över, som jag skrev innan så finns de många generösa kunder där ute.
                                                                                                                                               
 
Att ha en katt som heter Laban är jobbigt. Men att nu ha fått en katt till i lägenheten är nästan min gräns, Jag är sjukt trött på den där katten Nellie (saken längst ner på bilden) hon är dryg. Ibland när hon sitter på armstödet och kollar bort så brukar jag putta till henne så hon ramlar ner på golvet eller putta till henne när hon går förbi mig eller kanske rent av lägga krokben på henne. Jag gör det som passar mig bäst i situationen. Om ni tycker jag är elak så ska ni bara veta vad hon gör mot mig. Första gången kissade hon i min teamsportia väska andra gången på min dataväska! Tror ni jag blev förbannad!!


Kommentarer
Postat av: jean1

men på bilden ser katterna ut att ha det mysigt :) ha ha

2009-08-10 @ 16:30:28
URL: http://bosing.blogg.se/
Postat av: Kumari

Vi går se, har ente köpt nån test än. Tror ente jag e gravid igen men fattar ente vad det e.. vädret kanske?

2009-08-10 @ 19:51:30
URL: http://kumari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0