Huvudvärken som kan klubba en säl.

Det började med en helt vanlig Lördag i Skurup. Jag kände mig på topp eftersom jag sovit bredvid min älskade pojke.
Idag var ju dagen då vi skulle festa loss lite. Jag såg fram imot det väldigt mycket eftersom det var ca 6år sen jag festade i Ystad. Vi åkte in ti Systemet och handlade oss en bag in tha box (Chill Out)
Bosatte oss sen hos Mange och där bjöds det på middag och självklart så dracks det vin till.
Det fortsattes att vina fram till 22 tiden.Något uteställe fick jag aldrig sen men därimot så såg jag mycket av toaletten den kvällen. På morgonen så mådde jag verkligen inte som jag förtjänade. Huvudvärken som jag hade kunde klubba en säl om den så ville det. Jag blev bra efter några timmar igen. Men det var lätt inte värt de. Namnet Chill Out tycker jag är helt galet fel. Det borde heta Knock Out.

Hittade lite mer gamla bilder på mig. alltid lika roligt. Här är dom.
Ja en gång var jag faktiskt blondare än Syrran. I dagsläget är det fan omöjligt med tanke på hur jävlig hon ser ut i håret idag :P
Andy, Jag, Syrran och Jensa Nyår 2006.


HAHA ja de va ja de, vet dock inte vilket år denna är ifrån men 2005 gissar ja på.


Slänger in en sista bild på mig o syrran. Detta var tiden då camen var allt. Tror vi satt och tog bilder i timmar flera flera hunda och alla ser dom likadana ut. Kan de ha varit år 2001


Nu ska jag nämna mina kunder igen. Detta händer också när syrran jobbar. Kunden kommer in köper sitt kaffe, sen köper han alltid något extra, som idag en coca och en banan. Sen betalar han det och ger colan och bananen till mig. Man tackar säger jag och tar imot det. Sen givetvis när kunden gått så lägger jag tillbaka sakerna och lägger pengarna i vår dricksburk. Vad ska jag med en banan och en coca till lixom?
Vi har fått ihop riktigt mycket dricks för att vara en kiosk, tror vi är uppe i ca 800 spänn. Det är nog Syrran och Jag som gör det mesta, tror inte matte har fått någon dricks precis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0