Hmm Ödet?

Igår bestämmde Baby och Ja att vi ska hitta på något kul ihop. Jag kom på att jag får min skatt i December så vad passar bättre då än att ta en resa utomlands ihop? Nej vi kunde inte komma på något som skulle passa oss bättre. Det blir förmodligen mellan Jul och Nyår någongång, Det är bara att vänta och se vad som händer. Men bokat är det och vi ska fara iväg, det är en självklarhet.

Jag sitter och tänker lite hur de kommer bli längre fram, faktiskt är det inte så jobbigt nu att vara ifrån han  (Inte för att jag inte saknar dig Stoffe)  Men jag vet vad som komma skall. Den dagen då man är totalt fäst vid varandra och 1 dag känns som 1 månad 1 vecka känns som ett år. Ja ni vet. Hur sjutton ska jag då klara mig utan han? Vi bor ju faktiskt inte alls långt ifrån varandra, det tar ju bara 1½  timme att köra med bilen. Kan bara tänka mig dom som har flera timmar mellan varandra hur jobbigt dom har det (uch & fy) Så jag ska inte klaga faktiskt. Vi har det bra =)
Måste bara berätta en annan sak:
Gjorde ett test på Facebook om vem jag ska gifta mig med. Den plockade ut 5st som man har på sin vännerlista. Och till min förvåning så ploppar Christoffer upp som #1a.
Hur stor är chansen? Av alla vänner jag har väljer facebook att det är han jag ska gifta mig med. Detta måste ju bara vara ödet! Isabella gjorde testet hon med, men Jonas kom inte ens med på hennes lista! Så jag är verkligen helnöjd med mitt resultatat -Ler-

 

Mikaela Wiggberg HAHA, kan jag begära mer när jag har 5 snygga Hingstar att välja mellan?


Mikaela has found her future spouse using MarriageBot! MarriageBot predicted these people are possible future marriage material for Mikaela:

#1 Christoffer Larsson - Future Marriage Bliss! <<<<<<<
#2 Robin Chelsea Andersson - 2nd choice
#3 Roger Raggiy Sturesson - 3rd choice
#4 Timmy Hansson - Would run at the altar!
#5 Patrik Stephen Nilsson - Would end in divorce!
 

Jag måste fundera nu hur jag ska göra. Det är nämligen en kille som vill köpa en tavla av mig. Hur sjutton gör jag nu? Jag har aldrig sålt en tavla innan. Jag måste fundera ut ett realistiskt pris på den. Men vad är ett realistiskt pris egentligen? Kan ju ingenting om sånt där. Nej jag måste ta ett Proffs till hjälp. -STOFFE HJÄÄÄÄLP-

Kommentarer
Postat av: Kumari

Hehe Jag fick Linus i förstahand :D Melvin i andra hand.. hrm!

2009-08-07 @ 18:17:41
URL: http://kumari.blogg.se/
Postat av: Mikaaa

Jaa se det är ödet :D Ni två och jag o Stoffe =) Jag kan inte bli lyckligare. Saknar dig.

2009-08-07 @ 19:51:13
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0