#"!?=(/&%¤

Jag väntar fortfarande på att något dramatiskt ska hända men än så länge har inget hänt.
Fast vad väntar ja på? Har allting jag någonsin har önskat mig. kan de bli bättre? Nej.
2 Dagar kvar...

Hela denna veckan har bara vatt skit. Har fått allt för många utbrått redan. Och idag var inget undantag.
För det första så fick jag ingen sömn alls i natt för våra jävla katter som sprang och jagade varandra hela jävla natten. Och på morgonen var jag fan inte glad, skulle börja jobba 1h tidigare skrev brossan  vilket satte snespel på mig med en gång. Som tur va slapp ja det men mitt snespel var kvar. Och det har bara fortsatt hela dagen lång. Och inte nog med detta så kommer mina röda dagar snart med. Jahaa nu mår man illa med, precis vad som behövdes! ja tyckte väl de va något som saknades...
Och toppen på allt så får jag fan inte rätt med denna jävla skitinlägget. Satans skit, jag blir så sur. Och kan man ha mer OCH i ett inlägg?? tror detta va rekord...
 Ni tänker: ehh och?

När man är så förbannad som man är så finns det ingen bättre musik att lyssna på än System of Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0