Så var Helgen i Skurup.


Bilden innan min avfärd ti Skurup.
Jaha då var man hemkommen från Skurup igen. Känns väldigt tråkigt får jag säga, jag har haft en supertrevlig helg med Stoffe eller ja nu får man ju säga (Pojkvän) i Fredes bestämmde vi för att ta vårt lilla dejtande in till nästa nivå. Känns mycket mycket bra. Jag fattar inte hur lyckligt lottad jag är. Han är helt otrolig.
Igår sa han något till mig så jag blev glansig i mina små ögon, och det värmde nått så otroligt i mitt hjärta. Det där har ingen lyckats med och ingen har fått mig att känna mig så speciell som han har! Jag kunde nästan inte få ur mig något, jag blev helt mållös. Så härmed förklarar jag Mikaela + Christoffer = Sant <3
Så helgen såg ut i lite kortare format så här: Äta god middag, Mysa, Sola på stranden, Mysa, Filmkväll, Stadsvisning av Skurup, Sola på stranden, Filmkväll, Mysa, Grilla, Grilla o Grilla. Det var helt underbart.

 You and Me Baby.                                   
     
  

Stoffe kommer nog upp till mig en runda i helgen. Han ska nämligen på  dop i Kalmar hos sin brossa så varför inte svänga inom här då? =) Jag jobbar tråkigt nog i helgen. Men de ska ju inte försöra allting för det.

 

När jag kom hem till Christoffer så blev jag alldeles kär i hans lägenhet. Den är hur fin som helst. Och en Handyman som han är så har han ju fixat allting själv. Satt upp alla garderober, byggt sitt eget vardagsbordbord fixat o donat med toaletten. ja you name it. Han är riktigt grym. Han är en sån där som verkligen kan allting.  Några fina bilder från lägenheten kommer här.
Hallen först (visst passar min tavla bra in där?) Sen har vi Vardagsrummet och det läckra bordet som är one of a kind (precis som Stoffe själv)
   
Sen kommer vi in till Toaletten, därefter Sovrummet, Och sist Balkongen (Tralalala) som de visst heter ;D
   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0