Lapsgojs.

Jobbet med en kaffe i handen, same old same old. Jag sitter och skakar med båda benen av rastlöshet och av spänning. Snart ska jag bege mig iväg på utflykt igen och träffa min Stora Kärlek. Längtar som tusan..När det är rätt så bara vet man det. Aldrig har det känts så här bra som det gör nu. Vi är helt enkelt  en match in heaven =)

Jag hade gärna lagt in lite bilder, så som på Syrran och min goda mat som vi gjorde. Lapsgojs. Någon som vet hur man stavar de? jag vet då inte det. Och för er som inte vet vad det är ens så ska jag berätta det, Lapsgojs är uppifrån Lappland har jag för mig, men det kan rent ut sagt va från Skåne med. Va fan vet jag.
Det är iaf Mosad potatis med Saltabiten i (finfördelat kött) Och till det har man rödbetor. Det är superlätt och super smarrigt.

Har fått mig en liten beundrare här på jobbet. Mitt lilla Charmtroll Kerstin. Kerstin är väl en dam på ca 3o vårar skulle jag tippa på, som alltid går runt i sin röda flisjacka. Hon är ingen nybliven beundrare nej nej henne har jag haft väldigt länge. Ända sen jag började jobba för Blekingetrafiken vilket är 1 år sen nu kanske, om inte mer.
Träffade på henne på stan, då sken hon upp som en sol när hon såg mig och sen sprang hon fram och gav mig en stor kram. Vad kan man säga, det är lätt att tycka om mig =)

Kommentarer
Postat av: jossi

Lapskojs ;D

2009-08-21 @ 12:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0