De va inte nådigt.

Till att börja med så säger jag uhhhh min huvudvärk är inte nådig. Igår blev det nästan lite för hårt. Två stycken svampar sitter och njuter av vitt vin. Aldrig mer. Det går ju fan inte att dricka redigt! Det är som Bumbibärssaft, det bara rinner ner i halsen. Och det, det är inte bra..Jag vågar ens inte säga hur mycket vi drack tillsammans. Men jag överlever, för jag mår hyffsat bra idag ändå. Ja det borde jag göra så många värk tabletter och piggelintabletter jag tryckt i mig så borde jag må bra nu. Och sen med en färsk Baguette, Kaffe, Ramlösa och en Isglass hm ja de va allt, så kan jag ju inte klaga =)
Så det var Syrran och jag som drack vin igår, Andre skulle komma sen men han var ju såå slö så vi struntade faktiskt i han och drog ti Ruben och Roggan. Satte oss på Rubens utegård och söp ti de där ist. Det var Über! Efter det så drog vi vidare ti en annan fest. Ja där stannade man väl ti 23,30 sen lockades Harrys.
Fick några bilder igår med, dom kommer in senare för nu har jag ingen sladd ti mobilen för att lägga in dom. Typiskt nog.
Uppdatering från Syrran.

Isa o Mikaaa inte ens lite berusade. Jo kanske Mikaaa lite.


Mikaaa börjar bli lite mer berusad.


Mikaa och Roggan berusade? JA


Eftersom syrran avslöjade att vi drack en hel Bag in Tha Box ihop så avslöjar jag det nu med. Det är galet hur vi kan ha tömt en hel sån? jag får fortfarande inte ihop det :S Ja säger ju de Vitt vin är inte bra alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0