4 mån m. Älsklingen.

Idag har Älsklingen och Jag 4månader =) Grattis till oss. <3




Imorgon ska jag julhandla med Syrran med. Och försöka hitta julklappar till Mathias, Pappa, Anna och Christoffer. Jag hoppas jag hittar så har jag alla julklappar klara sen de vore riktigt skönt. Kanske Sara hänger på oss också, vore extra trevligt då =)

Tatuering vankas för mig och syster. Vi ska göra en likadan tatuering som ska betyda Alltid vid din sida. Isabella håller för tillfälligt på att skissa på bilden för att få den precis som vi vill ha den. Än så länge är det så här den ser ut. Tatueringen ska vi ha på sidan av magen. Kommer bli så grannt!


Nu ska jag äta min omelett som jag gjorde imorse. Jag blev glatt överaskad när omeletten smakade som pannkaka, eftersom jag tycker omelett är äkligt. Fast nu är det en kass pannkaka med svamp i -blärk-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0