Älskade du.

Godmorgon underbaraste.
Känner mig glad o harmonisk idag ;P
Sitter nu på jobbet dricker mitt kaffe och lyssnar på härliga jullåtar medans snön dalar ner utomhus.
Imorgon åker jag ner till Skurup precis som planerat. Saknaden är redan stor.
På lördagen blir det Malmö för lite shopping till Christoffers nyrenoverade sovrum.
Har sett en bild och det blev otroligt snyggt! Ser nog ännu bättre ut IRL.

Har skapat mig själv lite ångest =/ Tanken på att lämna min katt Laban ensam så mycket som jag gör, i stort sett varje helg känns inte helt ok. Än så länge har jag ju Syrran som bor hos mig och kan göra han sällskap.
Men vad händer när hon flyttar då? Då kommer Laban spendera mycket tid själv :(
Detta gillas inte.
Och nu kom jag på att jag måste ordna kattvakt inför helgen. Hoppas brossan o Anna kan ställa upp!

Önskar all min Lycka till Min Älskade syster som har det jävligt jobbigt nu.
Har jag nämnt att killar är svin? Jo det har jag tatt upp ett antal gånger.
Att se henne bli sårad för typ 6e gången av samma kille är hemskt.
kämpa på sötnos. Du förtjänar någon som är Lika bra som du är.

-Nu Önskar jag att min Isa hittar en lika bra kille som jag har gjort,
en som tar henne i första hand och älskar henne över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0