Frusne Tuss.

Uch idag är jag riktigt riktigt trött!
Helgen blev hård. Först min fylla på 4 öl, 3 öl var det egentligen om jag ska vara ärligt. (ännu pinsammare) men billigt ;)

Sen 25års festen så blev det ju självklart en massa öl och kaffe m. Bailys. Det var en mycket trevlig kväll.
När man är som mest på lyran så får man massa roliga ideér. Vi ville ut i snöstormen och åka pulka.
Snön var ca 1m hög, jaaa de va så mycket snö utanför skurup. Helt galet.
varmt klädd var man inte heller. Jag hade på mig en kort kjol, strumpbyxor (den tunna sorten) sen stövlar och en jack. Jag frös nästan ihjäl. 
Iaf så lyckades det inte bli något åkande eftersom snön var ju alldeles för mjuk så när jag satte mig och skulle åka så sjönk jag ner 1m i snön ist =)

Malins hund Tuss (endast ca 30cm hög) följde med oss ut. Jag blev lite rädd när jag lyfte upp han och såg att
det hade frusit fast en massa snö under hans mage. HAHAHA hans ben stod rakt ut eftersom han inte kunde få ihop dom. Det blev snabba ryck in i duschen. Efter det somnade Tuss gott i min famn med en varm o go pläd runt sig.

Lite svårt att rita hur de är jag menar, men använder man sin fantasi så går de nog alldeles utmärkt =) 

Juldagen ska jag spendera med min Älskling, då ska vi fira vår egna lilla jul ihop med klappar glögg o julmusik. Det ska bli så mysigt att dela julen med han. Nu är Längtan stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0