Hihihi Luriga Mika

Åhhh älskar att vara spontan.
Idag efter jobbet fick ja ett ryck.
Jag for hem packade min väska och tog första bästa tåget ner mot Skurup.
Inte ett ord har jag sagt till Christoffer -fniss- Typisk är ju att han jobbar över just idag och inte
kommer hem försen 22, Meeen då ska han få sin stora överaskning när han ser att jag står i dörren
när han öppnar =)

Är det inte bara de roligaste att vara spontan och bara satsa och inte planera en massa saker innan, Loooovs it ;)
Ja förutom att Christoffer nu ska jobba hela kvällarna när jag är här, kanske inte det smartaste gjort av Mika.
Men vi får iaf några timmar på kvällen ihop och det är Guld värt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0