Måla måla hela dagen o så varje Jul för de tycker ja ä kul.

Igår blev Christoffer glatt överaskad, vi pratade i mobilen när han var på väg hem från Ystad.
Jag ställde mig i den svarta trappuppgången och inväntade han medans vi fortsatte att prata.
Han kom in genom porten och så ser han någon stå där, Han säger: Hej.
Jag Ler stort och säger: Hej :D
Först kopplar han inte att det är jag, men efter några sekunder dååå ser han det är jag.
Han blev väldigt glad, och så blev det pusskalas 




Idag har jag ett viktigt updrag. Jag känner mig väldigt viktig just nu.
Detta är något som måste bli klart idag, och allt vilar i mina händer.
Jag ska renovera lite av Christoffers sovrum.
Eftersom Christoffer jobbar så pass mycket så hinner han inte bli klar med det tills på Onsdag och då får jag rycka in.
Jag ska slipa och måla.
Tänk att känna sig så här viktig varje dag. Det måste ju Christoffer göra eftersom han är byggare.
Renovera till andra människor så dom bli nöjda o glada.

Idag är det min tur att vara viktig och roligt har jag :D




Efter mitt målande och lekande så for jag ner ti affären och dåå började de snöa en massa.
Det var härligt. Nu längtar jag tills Christoffer kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0