Jo då så att.

Igår natt var det -10 grader -brr- men ändå -åhh- Jag tycker det är skitmysigt,
hellre denna vackra snö än regn o blask.
Idag har jag en del att göra. Ska hinna ut o gå med Lisa. Sen trilla kötbullar samt baka Gotlandsbröd som Christoffer har beställt till vår lilla julafton ihop. =)
Och sen har jag även tvättid idag, sååå mycket tvätt det har blivit. Kommer ta hela dagen. Tur man har två snabba tvättmaskiner och en jävligt bra torktummlare!

Imorgon väntas även Julbak med syskonen Johan, Mathias, Isabella och Johans fästmö Anna. Det kommer bli riktigt mysigt och roligt. Baka baka hela dagen och så varje jul, för de tycker ja ä kul.

Den här längtande känslan efter julafton kommer nog att komma, fast den är inte lika stor som förra året.
Nu längtar jag bara tills min minijulafton med Christoffer. Han har även fått ett paket från mina päron.
Maang frågade Christoffer -Är det inte jobbigt att vara så jäävla omtyckt?! =)
Christoffer: -Naaaa ;D
Den där lilla krabaten är verkligen omtyckt av alla. Och då menar jag alla.


Har inte tagit några nya bilder än. så lite gamla får duga för att göra sidan lite mer roligare.
Denna bilden tog jag när jag kunde le mitt första leende på mycket länge.
Vilken härlig Känsla. Idag går jag och ler varjedag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0