Omg.

Hejhå.

Har ej hunnit med o skrivit eftersom jag har haft fullt upp med Julen och träffa pojken hit o dit.
I Fredes åkte jag ner ti Christoffer för att fira vår lilla jul ihop.
Åhh jag fick en jättefin Lila Björn Borg poponä och sen en jättefin Svart jacka med en hint av rött på knapparna.Underbart snygga, Precis min stil. Han är grym. Har jag sagt det?!


 
Sen på Lördagsmorgon blev vi helt plötsligt rastlösa och så kom Christoffer med ett förslag att åka upp till mig, och då ta med min nya tv, tv bänk, tv bord och dvd spelare inklus suroundsystem som jag har fått av christoffer.
Kalla mig inte bortskämd! Jag är bara Jääääävligt omtyckt ;)
Så här blev det, sladdan är inte på plats än men de får gå s länge.


Sen köpte jag mig M <3 C bokstäver. urfint att ha på väggen.


Åhh hur ska jag kunna tackar han tillräkligt för alla dom sakerna!? Det går ju inte, jag kommer nog få tacka han resten av mitt liv + lite ti.
Allting blev jättebra hemma i min lilla mysiga 1a. Jag måste fixa kort så ni får se hur bra allting klaffar.
Tänk att återigen få kunna kolla på bonde söker fru - magiskt-

Så nu är vi båda här uppe hos mig i Karlshamn, och idag bär det neråt igen. För imorgon ska vi ju fira nyår ihop i Skurup. Finmiddag och vinare ti de. Kommer bli hur mysigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Kumari

Du må vara omtyckt Mikaela Anna Wiggberg men du e faaan bortskämd med! :P :D

Själv fick man bla en brökavel...

2009-12-30 @ 10:19:50
URL: http://kumari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0