Bilder och Östersjö.

Oj oj vilken helg och vilket härligt Östersjö det har varit i år. Festen på Torsdagen med Stoffe sen Min fest på Lördagen det har varit kanon allting. Och så kom min lilla Erik och min älskade Sandra från Malmö det var allt för länge sen sedan jag träffade dom! Hemma festen fylldes snabbt och vi var ca 14 st som festade loss i min "stora" lägenhet, vi fick så klart sitta på golvet eftersom jag inte hade en massa stolar hemma. Men varför klaga över det? Alla står o går o ränner så de spelar mindre roll. Lite bilder då ja. Först min Outfit fick jag ju fota hur jag skulle se ut under kvällen lopp.

  

Väl när festen börjat så fylldes lägenheten med en massa skratt och en massa musik. Har en gammal tant som bor under mig, och det första hon sa var så klart Välkommen sen direkt efter så sa hon om du spelar hög musik så kommer jag upp och stryper dig -What the Fuck- hur kan man säga något sånt? Men musiken fick inte lida för att jag har en sur kärring ti granne. Så än sitter jag här i behåll utan att ha blivit strupen lr heter de strypen?
    
   
  

Så ja de va en del bilder jag fick iaf. Inte för de va så många, men på något sätt så är man inte så pass kamera fixerad när man väl festar. Den ligger faktiskt mest på bordet och ser bra ut.

Jag är helt slut nu, vill inte jobba och vill speciellt inte ta jobbiga kunder.
Det blir fan hem o lägga sig sen efter jobbet och bara ta det lugnt. Dra igång någon film sen bara sova. Åhh så skönt! Skulle haft Stoffe bredvid mig nu, hur mysigt hade inte det varit!?
Tänkte komma ner till han den 31a Juli vare sig han vill lr inte. Måste ju se hur han bor nu när han varit hos mig så pass många gånger redan.
Ja sen se på fan Öland blir det den kommande helgen. Jag får uppdatera mer när jag vet hur det blir.
Tjo.

Kommentarer
Postat av: Kumari

Coolt me rosen på vaden!

2009-07-19 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0