Hettare Än Hettast.

Efter en lång prommenix ute i hetten så kom man hem svettig o dan. Det var skönt men otroligt jobbigt. Just nu håller jag på att färga mitt hår och nu ska det bara verka sina 30 min sen är det dags att tvätta ur det igen. Givetvis är det svart färg som gäller än. Vet inte om det kommer bli blond lite längre fram, tar nämligen permanentfärg så de går ju att fixa.
Snart närmar sig helgen med stora steg. Bara en dag kvar nu sen är det dags för min dejt och den stora Revyn med uggla.  Såg på aftonbladet att det skulle bli regnigt! :O men glassgubbe sa till mig att han minsann hade hört att det skulle bli soligt hela helgen. Jag får hålla tummarna för det!
Jobb imorgon från halv tolv ti sex. sen är man ledig hela lördag och söndag. wiie.
So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0