Höna Pöna i det Gröna.

Då var det Måndag igen. Helgen blev allt för hård för mig. Man lär sig och går vidare med livet. Blev väldigt väldigt full på bara 5 öl =( det märks att man inte festar allt för mycket nu för tiden. Men roligt hade jag! Förfesten var hos Patte med Fanny Bunny och Jag. Väldigt kul med lite singstar. Uch det vill man inte veta hur det hördes -haha-
Mådde väldigt dålig på söndagen, ångest över att man tillbringade hela dagen i sängen och mådde dåligt. Men fick iaf min byrå målad, färgen blev svart. Väldigt bra blev det.
Idag på morgonen kom min nya soffa med. Jag är nöjd med hur det blev i min lägenhet. Har fått ihop alla saker så det är faktiskt ingenting som saknas just nu. Lite förbättringar finns det ju alltid tid för.
Nu kanske min Höna Pöna i det Gröna kommer imorgon redan, kanske kan träffas en kortis och säga Hej Hej Hej, eller så får jag vänta tills på Onsdag då det är sagt att han ska komma till mig. Vi får väl se hur det blir =) Det går snabbt iaf.
Och ledig har jag med tagit, så jobbar Tisdag ti 11,30  Onsdag ti 11.30 Ledig Torsdag och Fredag.  

Bilder på min lägenhet kommer att komma in imorgon, får fixa dom ikväll så lägger ja in dom på jobbet imorgon förmiddag.
So long.

Oh jävlar i helvete, måste göra färdigt tavlan med vingar om Stoffe ska få hem den när han kommer. Jobba Jobba Jobba eller ska man säga Måla Måla Måla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0