Hussestrumpa.

Jobbar just nu, men imorgon är jag ledig. Det ska bli skönt att vila ut sig efter allt ståhej som har kretsat runt omkring mig. Glömde ju säja att på östersjöfestivalen köpte jag mig en väldigt fin navelpiercing och sen köpte jag massa fina (hussestrumpor) 14 st för bara 100 spänn det var ju ett kanonpris! Så Isa och Jag delade på det och tog 7 hela strumpor var. Favoriterna blev dom här =)
 


Det blev också en låda med rökelser som luktar utsökt! Sen tror ja inte att jag handlade mer. Hmm tänk tänk. Joooo när Stoffe och jag gick så tog vi och handlade en Flygande ballong, en sån där med luftgas i. Meningen var ju att vi skulle andas in det fast på något vänster så glömde vi den flygande ballongen på Åbron :( Det var synd, men vi tar det i retur sen!
Så här ser en sleten Mikaela ut idag. Min näspiercing har på nått sätt hamnat i min näsa nu igen. Får se hur länge den blir kvar där nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0