Exem runt ögonen.

När jag skulle börja sätta på mig mitt smink så kollade jag mig lite närmare i spegeln och så fick jag se mina exem runt mina ögonen -suck-  Massa små röda prickar liknande blodblåsor fast platta. Min nickelallergi har satt fart igen. Märker det även på min lilla näspiercing som börjar klias nått så djuriskt. Även min navelpiercing. Detta är inte OK.
Känner mig väldigt sömnig i ögonen dom vill bara slå ihop sig.
Så hur går man nu till väga. Jo jag får lacka allting igen med genomskinligt nagelack som jag gjort så många gånger förr. Jag vill ju inte att min nickel ska bli ännu värre än vad den redan är.



Idag när jag slutar jobbet så ska syrran o jag ut & motionera. Sen efter vår lilla motion så bär det ner mot solariumet. Bättra på sin bränna lite :P Inte för att den är på topp men de kan alltid bli bättre.
By the way. Idag är det Tisdag och imorgon är det Onsdag. Snart är det ju Fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0