Östersjö och fest hos mig.

Ja då har nästan hela östersjö gått och jag är helnöjd.
Idag blir det nämligen fest hemma i min alldeles egen lägenhet, det ska bli väldigt trevligt. Med storbesök från Malmö och allt. Bilder har jag lovat och de kommer komma. Sen.
I Torsdes när jag var ute med Stoffe så åt både han och jag Langos för första gången, det var helt OK men inte mer. Smakade som en halvdan pizza. Om inte värre. Jag tycker om Stoffe och saknar han väldigt mycket redan. Men han kommer till mig i veckan igen -hihi- Och så gillar syrran han skarpt med. Det gör det hela till ett stort Plus i kanten! Eftersom jag och systeryster umgås så mycket som vi gör så är det viktigt att hon gillar den jag dejtar =)
Nu slutar jag snart och snart snart blir de dags för första glas vinet för ikväll. Paty Paty
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0