Mmmums.

Då var det morgon igen, jag sitter här o slumpar i mig mitt morgonkaffe, det börjar bli ljummet det är inte gott.
Igår kom Stoffe och hälsade på mig och min nya lägenhet. Vi låg mest i soffan och kramades sen pussades sen kramades vi lite till skrattade massa sen pussades igen. Han hann inte stanna länge ca 45 min sen skulle han iväg ti sin pappas sommarstuga vid långasjön och grilla. Jag fick snällt vänta tills imorgon alltså idag med att få träffa han igen. Men det gör inget. Fan de vänder sig i magen på mig, sånt där  härligt lyckorus =)  Aasså han är så söt så man vill bara krama o pussa sönder han. -iiiiiiihhhh-

Jag är äntligen helt återställd från mitt förra förhållande och nu  är jag på topp igen. Jag både mår bra och känner mig kanon. Har vissa saker kvar hos Samme än. Min jätteblomma på 2m som jag inte har den blekaste aning hur jag ska få till min nya lägenhet! Kanske kan ta en kundvagn och sen köra den hem till mig? Inte en så dum idé ändå.

Saknar isabella med.  Men imorgon kommer hon och hälsar på mig och så ska vi gå på Östersjöfestivalen, ta en öl i öltältet och bara glo på allt folk, sånt gillas!
Bilder kommer även under denna tillställningen läggas till :D Så i nästa inlägg blir det bilder från ja vem vet vad?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0