Sikken Morgon.

I natt var ingen bra natt alls. Jag vaknade flera gånger om och kollade på klockan, till slut orkade jag inte sova längre så jag gick upp kl 03.30 gjorde min frukost och fastnade framför tv med sex and the city.
I förrgår så vaknade jag upp med att jag hade fått punka på min cykel. Typiskt tänkte jag och så gick jag ti statoil och pumpade upp däcket igen. I dag när jag vaknade så var det punka igen. Va fan nu då. Är det kanske min granne (kärringen som skulle strypa mig om jag spelade hög musik) som ligger bakom det här?. Kanske är det hon som jävlas med mig.
Så imorse vid 05 tiden så vandrade jag och min cykel iväg ti statoil igen, men upptäkte då att någon hade snott pumpen. Va faaan. De va bara att le och börja gå ti jobbet ist. Så nu sitter jag här utan min cykel som just nu är parkerad vid coop konsum. Tragiskt JA.
Jag som skulle använda min cykel mycket idag. Ska ner på stan fixa en massa, samt fixa en router, växla ut lite pengar och sen gå och handla en massa mat. Men nu får jag göra allting på egen hand. Hur ska detta gå?

Idag kommer min kära Stoffe med sin kompis Mange. Dom kommer direkt från Sthlm efter att ha jobbat samt festat lite. Det blir inte försen på kvällen som dom kommer komma. Men den som väntar på något gott... right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0