Sugrörsringen.

Igår var det fullt upp, fixade o donade en massa innan mina kära gäster skulle komma till mig. Fan jag bakade till och med till min baby. Stoffe och Mange kom vid 21,30 tiden. Jag säger bara det, det är riktigt härligt när killen man gillar har skithärliga polare med! Vi hade det super trevligt igår. Det blev först film och kalla goa öl ti de. Sen efter de blev det på med hög musik och ännu mer öl. Ja det slutade ju faktiskt med att vi alla blev fulla och la oss vid 04 på morgonen. =)



Men jag mår bra fast jag var tvungen att gå ti jobbet imorse. Det känns inte allt för kul att lämna Stoffe där hemma, men som tur är så har han ju sin Mange.
Jo sen igår fick jag en liten överaskning av min lilla Stoffe. Han kallade in mig till köket sen fick jag blunda och sträcka fram min hand. sen öppnade jag ögonen och då hade jag denna utsökta/vackra ring på fingret. Den är helt gjord i sugrör, den är riktigt ball. Ja det är den! haha jag gillar den skarpt! Såååå gulligt är han -åhh-



Idag ska vi (låna) en kundvagn sen ska vi köra den till Ronnebygatan och sen ska vi hämta min 2meter långa blomma lägga den i kundvagnen sen köra den hem till mig, Detta ska vi ta foto på. Det är ett måste. Det är inte varje dag man sen en blomma åka kundvagn. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0