Tavlan med huvudvärk.

Ja egentligen skulle jag ha bilder på hur tavlan såg ut från början, men det tänkte jag inte alls på. Idag har iaf varit en typiskt innesittardag då jag har lagt ner all min energi på att måla. Det tar sin tid och längre kommer det ta för att få det extra bra. Tavlan är redan utlovad till lilla Stoffe -han blev helförtjust- Så jag är så jävla snäll så jag ger bort den till söta söta stoffe =) Det är han värld. -Pust- Mitt huvud värker så ända in i helvete!! För lite vatten och för mycket målning är det nog. Här kommer tavlan som nästan är klar, får jobba en smula till på den nu.
Tjaaoooo


Och så gör jag en till! Här kommer den. Inte den heller riktigt klar, men snart snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rikti snygg =)

2009-07-09 @ 22:59:33
Postat av: Kristian

Rikti nice!

2009-07-09 @ 23:01:35
Postat av: jeanette

vilka fina!!! jag vill med ha!!!

2009-07-10 @ 09:34:51
URL: http://bosing.blogg.se/
Postat av: Mikaaa

Hihi tack ska ni ha :)

2009-07-10 @ 09:43:19
URL: http://mwiggberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0