Mina andra halva.

Har varit allt för upptagen med att ta hand om mina kungligheter som har varit hos mig ända från Tosdag ti Söndag. Jag har dock haft världens bästa helg. Åhh vi har haft det så himmla roligt. Och vilka killar den där Stoffe och Mange. Riktiga handymannar ;p dom har fixat o donat här hemma hos mig. Fixat mitt handtag ti min toa och fixat mitt däck som de va punka på. Dom är bäst! och de menar jag verkligen.

            

Kan säga så här och verkligen mena det. Jag har hittat min andra halva. Kan inte få något bättre än Stoffe. Han är allt jag någonsin har velat ha i en kille och nu äntligen har jag hittat han..He´s a man of fucking perfection!
Jag är otroligt glad att vi träffades igen och att allting har gått så bra som det har gjort.
Saknar han nu riktigt mycket! Men snart ska jag åka till han igen. Längtar som bara den.
He´s the one!

 

Har skrivit en liten anteckning på min svarta tavla i köket. Så jag lätt ska komma ihåg när jag ska åka till min baby. =)



Efter en full helg med massa saker som gjorts så ser de inte så fint ut hemma hos mig. mest stökigt och nu bor ju systeryster här med för tillfället, det är kul att ha henne här! Jag har även fått besök av Nellie isas lilla ögonsten. Jag kan ju säga att Laban är lycklig igen :D Laban tänker: Mitt knullruffs är tillbaka!
Och vet ni, när vi kom hem Stoffe, Syrran och jag så såg dom båda jävligt tilltuffsade ut....

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0