Berättelsen om hur jag släppte mig inför Stoffe.

Har ju inte gått igenom allting i detalj vad som hände i helgen, men jag tänkte jag bertättar en väldigt rolig sak. Fast jag kanske inte borde det, så tycker jag det är roligt att få folk att skratta även om det är mig man skrattar åt.

I fredags så festade ju Mange, Stoffe och Jag. Vi var som svampar alla tre och de blev massa vin, öl och Rom o coca cola som for ner.
När vi fått nog av spriten så drog först Mange ut själv, och lånade min cykel för att ta sig snabbt in till stan. Stoffe och Jag satt kvar o drack. Sen beslutade även vi att dra ut till Harrys o skaka rumpan ihop. Världens bästa kväll var det! Träffade Manges Syrra Malin hur go som helst är hon.
Ja sen var det slut så vi cyklade hem allihopa. Jag på pakethållaren, Stoffe på styret och Mange på sadeln. Det gick faktiskt riktigt bra, fast vi ramlade en gång. Resten av vägen gick hyffsat bra iaf.
Syrran sov när vi kom hem, Mange däckade.
Så Jag o Stoffe bestämde oss för att duscha lite. Av med kläderna och in i duschen. Fulla som få var vi med. Vattnet åkte på och Stoffe började skratta åt mig och sa Fantomen. Jag kollade mig lite snabbt i speglen mitt smink var inte nådigt. Vi började givetvis asgarva och sen helt plötsligt gick det hål på duschslangen och det sprutade vatten överallt, hela mitt badrum var nu fullt med vatten, Väggarna, Taket och hela golvet. Nu skrattar vi ännu mera och då händer det. Jag släpper en stor fis inför Stoffe! Han bryter ut och Asgarvar som aldrig förr. Jag blir så paff så jag ramlar baklänges och drar med mig hela duschdrapperiet + duschstången och när jag landat på golvet så sätter jag mig på en shampooflaska så det bara sprutade schampoo på hela golvet. Nu ligger vi båda ner och asgarvar för allt vi har, och så klart så råkar jag släppa mig igen!! Jag dööör så roligt det var. Jag skäms ju så klart väldigt mycket men ändå skrattar jag för det är ju så jävla roligt. Tror vi låg på toalettgolvet i säkert 1h och bara skrattade.
När Mange gick in på toaletten så var de första han sa, va fan har hänt här?! Samma sak när Syrran klev in där så blev hon rätt paff.
Det såg inte riktigt klokt ut..
Nog den pinsammaste kvällen på länge för min del. Men se på fan, Stoffe vill fortfarande fortsätta träffa mig ;) Han är en klippa och jag är tjejen som fiser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0