Hålan Skurup & En Ny Tavla På Köpet.

Idag bär det av till Baby Boo. Till en liten hålan som kallas för Skurup där jag kommer att tillbringa 3 nätter och 4 dagar. Åker hem på Måndag kväll tänkte jag mig om det går för sig för herrn..
Vi ska grilla grillspätt på Fredagen och avnjuta några glas vin med. Ska blir så mysigt så mysigt att få hålla om han igen.  Resten av tiden blir ett mysterium.
Jag åker redan 10,30 från Karlshamn och är väl framme i Malmö ca 12,45. Det är ju en massa ombyggnader nu med spåren så det tar 15 min längre tid att ta sig ti Malmö. Så jag missar precis tåget ti Skurup. Det blir att vänta 1h i Malmö. Fast nu när min Stoffe är så go som han är så föreslog han att han skulle hämta mig i Malmö så då slipper jag sitta där  i en hel timme -Jätteskönt-
Igår mådde jag inte helt 100 så jag stannade inne för kvällen och fick ett ryck att måla lite. Skissa upp bilden,


sen kladda lite, sen blev den nästan klar. Eller ja jag hann helt enkelt inte mer igår. Så ska fortsätta på Tisdag.


Nu slutar jag snart klockan är 06,30 det är ju bara 3,5h kvar :D jag är så peppad såå peppad.
På tal om annat så stormtrivs jag att bo med syster yster. Åh vi har det så kul ihop och jag har verkligen saknat henne när hon har bott ända borta i Ronneby. Träffade henne nästan aldrig förutom när vi byttes av på jobbet. Jag är så glad att jag har henne och skulle aldrig velat ha det på något annat sätt. Vi delar på allting. Skvallrar massa om vad som händer runt omkring oss och vad som händer med våra egna liv. Här går ingen hemlighet säker i vårat sällskap.
Mår man dåligt någon dag så vet man att syrran är där för att dela bördan med en. Det känns underbart.
Jag är lyckligt lottad! Inte alla som har det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0