Han är så go så man smälter.

Jag är glad idag. För idag skriver jag på fler kontrakt och så äntligen får jag min nyckel till min alldeles egen lägenhet! Så imorgon kommer päronen plus min moster upp för att hjälpa mig med flytten. Givetvis får brossorna och syrran också hjälpa till. Får se om Samme skulle hjälpa mig med några kartonger idag med, om han nu orkar det vill säga. Det var hans förslag från början, men sen började han tveka när det inte fanns någon hiss i min nya lägenhet. -suck-  Får se hur det slutar.
Åhh igår pratade jag med Stoffe -Smälter- Det finns inte ord för han. Man blir mållös. Det jag gillar bäst med han är att han förstår sig på mig, och det är det fan inte många som gör. Vi är lika varandra, våra personligheter vill säga. Jag vet inte än om det är bra att vara lika varandra så mycket som vi är. Men det är fan bättre än att vara olika varandra, för det vet jag nu att det funkar absolut inte!!
Jag är glad över att jag har träffat en så go pojke. På onsdag kommer han upp igen och då är det ju östersjö som vi ska utforska. =) -Drömmer mig bort-
Söt söt som socker. Älskar den där tatueringen han har, jävulskt fin. Hette de cofish? -lr hur det nu stavas-
  

En som jag saknar är min lilla kisseponke Laban, har inte träffat han på hela veckan, Han bor nämligen hos Mathias i Asarum medans jag har bott i Johans lägenhet eftersom den stod tom hela veckan. Jag har trivits som tusan i Johans och Annas lägenhet, där är så fint!

Kommentarer
Postat av: Kaj

koi fish heter det, haha

2009-07-10 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0