Bilder o smarta mika är i farten.

Morrn morrn och gäsp!
Lovade er bilder och bilder ska ni få med! Här kommer några st, tänk nu på att man tager vad man haver. Har många saker jag vill fixa innan jag är helt nöjd!

   
  

Så där ja de va alla. Se o njut mina vänner. Skohyllorna är mina favoriter. Har väntat i ca 4 mån på att få sätta upp dom och nu äntligen har dom kommit upp. Jag är överlycklig =)
Idag kommer min kära Stoffe upp också, känns som de var ett bra tag sen man såg han nu, får friska upp mitt minne med att kolla på lite bilder. Nu är han bara min i hela 4 dagar ;) ska vi mysa lr ska vi mysa?! -brr baby-

Haha och igår var jag på jobbet och så kom en engelsk kund. Han tog en fanta från kylen och så kom han fram ti mej och så sa han - It´s somthing in the Fanta, do you see that?
Jag lutade mig över disken och kollade och kommenterade klyftigt - It´s the Bubbels!  och log brett. 
Han började asgarva -HAHA nooo i know that´s the bubbels but i diden´t mean that.
Då kännde jag mig rätt korkat, klart som fan han inte menade bubblorna, alla vet väl där är bubblor i en läsk. Roligt var de. Sen så berättade han det för sin kompis och så fick dom alla sig ett gott skratt. Jag bjuder på den med ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

vad fin lägenheten är!

2009-07-14 @ 15:40:10
URL: http://bosing.blogg.se/
Postat av: KES

Fint Mikaela! Spec skohyllan som sagt! :D

2009-07-14 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0