2 Biljetter till Ugglas Revy, Sugen?

Nu ska vi se mina vänner. Jag sitter här med 2 gratis biljetter i min hand till Magnus Ugglas Revy Lördag den 4/7 kl 19.30 i Karlshamn Bellevuparken.. Frågan är nu ska man gå på det eller ska man skita i det? Det är ju lite dumt att strunta i det tycker jag för det är ju faktiskt 2 gratis biljetter som jag bara har fått.Lite onödigt att slänga dom.
Om showen är bra har jag ingen aning om. Den kanske suger riktigt hårt. Eller så är den kanske riktigt jävla rolig. 
Skulle jag nu tänkas vilja gå på de vill jag ju självklart ha någon att gå med! Vem det blir har jag ingen aning om, är det någon som är sugen? Jag vet inte. Därför frågar jag nu just dig. Kanske vill du se den lilla lr ska man säga stora showen med mig? Jag är öppen för förslag så det är bara att komma med det! =) Bring it on.
Puss kram


Och jag kan ju tillägga att jag fick biljetterna av min kära bror Mathias. Snäll som han är!
t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0