Release Me!

Angående biljetterna så har jag fått en hel del intressanta förslag =) Tack alla. Men än har jag inte bestämt mig faktiskt. Eller så är det kanske så att  jag har bestämt mig men inte vill avslöja det? Jag väntar på svar och succé ;D

Ja då var det Lördag och jag sitter på jobbet med en kopp nybryggt kaffe i handen och lyssnar på goa låtar som Pepito Ross-Lambada, Captain Jack-Give it up, Dj Mix Master-Lambada, Samba De Janerio-Bellini .. Ohhh så goa låtar!
Nämde jag att jag lyssnar på låtarna från Spotify?! Jajamen jag har fått programmet av lilla Kim! Loves it! Det enda jag lovade var att inte bli beroende av det. Jag säger: To little to late Biaaatch. ;)
Efter jobbet ska jag nog träffa Sara en runda, får se vad vi ska göra, blir nog inget märkvärdigt. Men kul som få. Idag känns det faktiskt som en bra dag. Inget kan förstöra den inget. Jag är inte riktigt mig själv än. Det där leendet på läpparna som jag alltid brukar ha när jag vandrar överallt är borta. Det sägs att jag ser så sur ut hela tiden. -Buhuu- jag vill inte va den som är den. Jag vill va den som har ett strålande leende på läpparna vart man än går, som jag brukade ha. Var är den Mikaela? Ho, ho?
För att förgylla denna dagen ännu mer ska jag ta och skriva ett sms till min nuvarande dejt, hihi.

För att mina känslor ska komma ut hur jag kände och mådde under några månader så förklarar jag det med en låt som tar orden ur min mun!  Till slut gjorde jag mig Fri.


 

Kommentarer
Postat av: Threezool

Lilla? ;)



Hoppas du får användning av den bara, det är det viktigaste, och ja man blir lätt beroende, så många låtar, så lite tid, det kan göra vem som helst lite galen =D

2009-06-27 @ 20:20:03
URL: http://blogg.threezool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0