Gröna Ängar o Öl.

Då var den en ny vecka med nya äventyr. Lite som en ny start nu när jag har flyttat o allt. Pratade extra länge med stoffe igår om hur vi ska göra när han kommer på besök på Lördag. Först tänkte vi festa lite smått innan vi bär oss av för att se Ugglas revy efter Uggla har gjort sitt uppträdande så kommer vi förmodligen fortsätta att dricka lite. Men det blir nog ingen fest vi går på. Nej det blir han och jag bara, sitta på någon skön gräsmatta/äng och bara njuta av den kalla ölen (lr blir det vinet för min del?) och det fina sällskapet =) Låter väl inte helt fel va?. Mmm nu blev man sugen på öl med.
Fick en låt igår av han, fastnade direkt för den. Så nu är låten och artisten stämplad för stoffe. Blir ju oftas så att så fort man får en låt av någon så kopplar man låten till personen. Och denna låten är sjukt bra. Vet att jag säger det om många låtar. Men denna veckan  är det just denna låten som fastnat.



I veckan ska jag försöka hinna med att träffa Sara, sen även träffa Maria var det tänkt. Tvätta skulle man också behöva göra. Det är egentligen mycket saker som skulle behövas göras. Får fan ta tag i det nu!
Något nytt om min lägenhet då? Nej inget nytt om det -suck- Jag vill ha den denna veckan, så jag blir klar med skiten någon gång. Men det dröjer väl säkert yttligare någon vecka!  Aja en liten till bild från igår, bara för att!
Nä nu ska jag nog ta någon form av frukost, fast vet inte vad? kanske en kaffe till? en varm sådan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0