Skånepojken kommer.

Så där ja, nu bor jag hos min storebror Mathias i Asarum. Där ska jag vara tills jag fått min egen lägenhet. Jag hoppas på denna veckan, det är nämligen tre veckor sen jag skrev på kontraktet hos Sparbanken. Så nu är det fan på tiden att jag får flytta in! Det känns som en väldigt stor lättnad att komma ifrån exet och även lägenheten. Känns redan nu som en ny start för mig. Det känns bra.
Flytten igår så tog jag inte alla mina saker eftersom jag tycker dom gott kan stå kvar där tills jag får min andra lägenhet. Och det fick dom snällt göra. Det jag tog var min älskade katt Laban och några av mina kläder.

Ugglas Revy? ja hur sjutton blev det med det?! Jo det ska jag tala om. Söta Christoffer från Skurup ska joina mig på det. Han fixade så att han ska jobba mer nu i veckan som kommer så han kan komma upp i helgen och hälsa på mig. Gulligt? Ohh ja! Pratade lite med han igår. Asså, fan va jag älskar skåna. Många tycker skånska är fult, helvete heller det är lätt en av dom finaste dialekterna jag vet. Och så var det länge sen jag hörde någon prata skånska, så då var det ännu härligare att få höra på det :D haha så sött så sött. 
Haha, men det roligaste av allting är att jag redan har träffat Christoffer en gång innan. Året var 2004 utanför Starshine. Där satt jag och flickorna på en bänk och tog luft. Då gick det förbi några killar som stannade och pratade med oss. Oj tänkte jag det där var maj en riktigt söt pojke. Och det var ju självklart Christoffer jag syftade på. Och han blev mitt lilla strul för den kvällen. Så det är ju ingen Blind dejt för vår del eftersom vi redan har träffats och vi har redan hånglat. Allting blir bara en stor återupplevelse.
Denna dejten ser jag fram imot. Tror han gör det med ;D

Mikaela med leendet tillbaka.



Laban Vackrare än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du är jättesöt..! Keep that smile girl :)

2009-06-28 @ 21:52:19
URL: http://www.holerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0