Dead Woman Walking.

Kan inte få in några bilder. Christoffer har sladden hemma hos sig och hans gamla mobil är nu min. Och bluftoofen vill inte  funkar för mig..Ja har ingen aning om hur Bluftoof egentligen stavas, men eftersom jag uttalar det som jag skrev det så blir det lättast att skriva det så med =P

Igår var de full fart på mig när det var min lediga dag. Jag hann träna 2pass, Veckohandla för hela veckan samt laga Biffar som kommer räcka i säkert 2 veckor, Städa hela lägenheten och till slut ta en fika med Jensa o Roggan. En fullsmockad dag.
Och la mig inte försen ca 01, satt och skissade på min tavla. Jävla skit. Den blev totalt förstörd och nu har jag panik med att hitta en ny tavelduk, har vandrat hela stan runt men allting är slut! Nu är mitt sista hopp om att finna en duk i Karlskrona annars är ja Dead woman walking! Tavlan ska vara klar på Fredag!
 
Så imorgon drar ja o syrran till dom där så kallade "kallskroniterna" (hemligt krig mellan karlshamnsborna o kalskroniterna, för er som inte visste det) för att handla lite o kanske hitta lite julklappar.

På fredag drar jag som vanligt ner ti Skurup igen. Lördag blir det Ikea WOOOOHO ska no handla lite saker som prydnadskuddar, o lite kökssaker.

Nu ska jag skrapa min Trisslott och se om jag har lika tur i Spel som jag har i Kärlek <3

Mikas nya favorit låt kommer här. Hör o Njut.

Kommentarer
Postat av: Kumari

Hehe det heter bluetooth, därför säger man blåtand på svenska :)

2009-11-25 @ 16:22:53
Postat av: Bella

Jag köpte FYRA trisslotter idag, och jag vann inte ett skit! sen fick jag är räkning av csn på 5000:- den här månaden!! vart är MIN tur?! jag har inte ens kärlekstur som du har. orättvist ;(

2009-11-25 @ 16:35:22
URL: http://iisabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0