Kalasbilder.

Nu åkte Stoffe precis hem =( Saknar han redan. Men som sagt hänger inte läpp eftersom jag vet att jag får se han på Fredag igen! =)
Igår var det då Annas 30års kalas. Det var hur trevligt som helst. Massa lekar gjorde vi. En lek där vi skulle se vilket lag som gjorde den finaste tårtan. Mitt lag vann ej. Christoffers lag vann. Grattis Babe. Handyman som han är så vinner han tammefan också i tårtbakning (imponerande)
Sen så var det massa andra lekar också, frågesport om vem som kunde mest om Anna. Och sen lite lekar så man fick lära känna varandra. Nej den kvällen går inte beskriva annat än Lyckad.
Bakfull som faaan är jag med. Och så upp och jobba vid 10, det är inte helt ok!

Älsklingen och Jag.


Födelsedagsbarnet Anna. Men 4 tävlingstårtor.


Vinnarna av Tårttävlingen.


Segerpuss.


Rosa festen.


Vilket vackert par.


Marcus det är faktiskt inne med skägg.


Vid 22,30 såg Christoffer ut så här. Han ville hem, men det fick han ej för regeringen (Jag) Det slutade med att vi kom hem 03,30 på natten.


Medans Christoffer surade fick han sig en min av denna sorten från mig.


Hihi han är det vackraste jag någonsin har skådat.


IPhone nörden 1. Johan. (Brossan)


Hihihi de va jaaaaa. Man lär sig av dom bästa (brossorna)


IPhone Nörden 2. Mathias. (Brossan)


Anna öppnar sina paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0