Helgen som var.

Helgen var väldans bra. Fick hem en del grejer som jag är väldigt nöjd med.
Tyvärr kan det bli så att man blir lite chinkig på slutet av den långa shoppingturen, och det blev tyvärr Mikaela. Min irretation gick också ut över min lilla Christoffer. Och inte nog med det så hamnade vi i ett "bråk" som varade i ca 1h tills Christoffer bröt stämmningen och sa Va söt du är! klart jag inte kunde gå och sura längre då. Det blev en försoningspuss och sen var vi glada igen båda två.

Hemma igen i Karlshamn känns sådär. Men nog om Karlshamn för på Fredag 11.30 så drar ja till min lilla björn igen :D och där kommer jag vara ända tills Månda kväll. Kanske blir det bio på Fredag den nya 2012 filmen, verkar väldans spännande. Eller så blir det Fredagsmys i soffan till en bra film. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0