Så var det med den helgen.

Hej hej.
Sitter hemma hos min lilla prins nu. Ska åka hem idag. Fick ta mitt adjö imorse när han skulle till jobbet. Alltid lika jobbigt. Nu sitter jag här o klurar lite. Tror nämligen att jag ska byta min förmiddag till en eftermiddag ist så jag kan vara här yttligare en extra dag. Så blir det en himla fin överaskning när Christoffer kommer hem också.=) Kommer han bli glad då lr vaad?!

I Lördes blev massa gosaker. En go öl innan vi satte oss på tåget mot Malmö för att sedan gå på en finmiddag ute. Efter middagen så blev det bio (2012) på Entré. Filmen var kanonbra tycker jag, spännande från börja ti slutet. Filmen hade varit ännu bättre om vi inte hade får en massa idioter omkring oss. På Christoffer sida satt en utländsk kille mitt under filmen så började hans mobil ringa (SERIÖST!!) och så pratade han en massa. Och tro fan inte de var det värsta nej han ringde även upp några st under filmens gång. För helvete! Visa lite jävla respekt! Och inte nog med det så var det en annan kille på min sida som höll på och skickade sms hela tiden. Det förstörde jävligt mycket. Ska man gå på bio så respektera reglerna som finns. Annars stanna hemma. Sånt här hade aldrig hänt på Bromölla biograf, där slänger dom ut folk som knappar på mobilen under filmens gång, så ska det vara! Annas så var det en helt fantastisk kväll men min Älskling.
Fick en ny klänning av mamma som hon absolut ville köpa till mig, den blev även klänningen so jag hade på mig under Lördags kvällen.

På morgonen på Lördagen så hann jag även med att träffa min kära vän Annika och hennes underbara son Melvin. Det va så roligt att få se henne, 1år sen sist. Tok för länge. Vi får hoppas att det inte tar så lång tid tills nästa gång vi ses igen. Här kommer världens sötaste unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0