Buhu.

Nu sitter ja här på jobbet o stampar i golvet. Ja vill hem! Nya avsnittet på DHW låg ute redan igår, och jag har inte sett det än. Så ikväll blir det att mysa framför datan med Laban och ett utsökt avsnitt av DHW.

Vet inte vad det är med Laban men han är lite frånvarande! Han sprang inte fram till mig o pussade på mig när jag kom in genom dörren (vilket han alltid brukat göra) Börjar ana oro! Efter att desperat ha letat igenom isabellas data så finner jag till slut en massa bilder på Laban och Isabella (OMG) Det här var värre än vad ja trodde. Det är Laban och Isabella nu. Ja är nu historia. Och inte nog med det så intalade hon Labbe ti Botox. Han älskade det han såg.







Kommentarer
Postat av: Kumari

Haha naaaw, stackars Mikaela som e historia. Laban har gått bakom ryggen på dig, med din egen syster! ojojoj...

2009-11-17 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0