Jobbiga kunder.

Åhh jag blir så less. Får bara massa skäll av kunderna idag. Även i helgen fick man höra en del från dom. Det är nämligen så att vår betalterminal har gått ur funktion. Inte mycket jag kan göra åt det, speciellt inte när Babs har stängt helgen och inte öppnar försen 08,30 på Vardagar.
Kunderna verkar tro att det är mitt fel att de inte går och att jag då tammefan får ta och fixa det! Jag är van att ta mycket skäll, man får ju vara med om en del när man möter kunder varje dag.
Från att bli hotad att bli dödad av en alkis pga att tåget blev både försenat sen inställt. Till att få en utskällning när kunden står i kön och jag har en annan framför som man exempelvis förklarar hur de nya kortet funkar (eftersom det är mitt jobb) så står den andra kunden o galer för att dom har kommit någon minut innan tågets avgång och inte får sin biljett med en gång. Alltså blir dom sjukt stressade och odrägliga.
Uch ja de är emskt vilka människor det finns. Nu hoppas jag att betalterminalen blir fixad snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0