...

Christoffer beskrev mitt hår som blond längst in sen kom grått sen brunt och till sist svart. Kan man verkligen ha så många färger i sitt hår. Jag kan =) Och det ser för jävligt ut. Därför ska jag inhandla färg idag och denna gången blir det Brunt.
Idag ska jag även skissa klart tavlan var det tänkt så jag äntligen kan påbörja mitt målande.


Nu när Syrran bott ihop med mig några månader så börjar jag längta efter friheten att bo själv. Jag tycker det är otroligt skönt. All frihet man får att göra va man vill när man vill. Men har aldrig riktigt fått uppleva de ti 100. För att så fort jag skaffat mig en ny lägenhet så har systeryster brytit upp med någon så hon inte haft någonstanns att bo. Självklart får hon mer än gärna bo hos mig då. Vi har ju asroligt ihop. Men nu är det skönt att hon snart ska få en helt egen lägenhet. Tror att hon också tycker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0