Färgningen.

Så färgningen blev väldigt lyckad. Ist för att ta svart parmanent färg så blev det mörkbrun denna gången. Inte för ljus för att se någon skillnad mellan mitt svarta hår och det mörkbruna.
Ska gå över sakta men säkert till brunett och för att sedan färga det blont. Får se om jag vågar utföra det hela vägen lr om jag stannar vid brun.
 

Mycket prat lite verkstad kan jag säga om mig själv just nu.
Sa igår att jag skulle skissa o måla en massa. Inget av det blev av. Ist städade jag lägenheten, var ute o jogga, solade sen  la jag mig i sängen tidigt för att nästa dag få sovmorgon till 09,30. Fast de varade inte så länge, bara till 08,26 då jag fick ett sms från Christoffer att det var väldigt kallt ute =) Men var ju rätt pigg vid den tiden ändå så. Ingen skada skedd Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0