Simrishamn o Skurup.

-trallalalala- så går jag o småsjunger lite idag. Mår på topp! Vaknad på den rätta sidan imorse. Laban hade inte ens varit jobbig i natt, helt fantastiskt skönt!
Imorgon 11,30 ska jag och Syster åka ner ti Simrishamn och hälsa på päronen. Ska bli roligt att träffa dom igen, det var ju några veckor sen sist nu. Då blir vi serverade god middag och sen för att avsluta med en go kopp kaffe framför tvn. Efter vårt avsked av päronen så bär vi oss lite längre upp, ja nämligen till tomma intet Skurup, där alla känner alla, allting finns ett fotsteg precis utanför lägenhetsdörren och där det är värsta grejen att ha en epatraktor. För att bli uppmötta av Christoffer och sedan åka hem till hans mysiga lägenhet.
På Lördagen bär vi oss av igen, då ska vi åka ti Malmö och handla lite grann. För att sedan ta en fika med vår älskade vän Erik. Söndagen kan jag bara beskriva som, sova länge och mysa.

Jag fryser på jobbet fast jag har på mig en go stickade kofta.


Nu blir det att läsa den nya Veckans NU som vi fick igår och till de ta en kopp kaffe -mums-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0