Fyndigt värre.

Hem från jobbet och från stan. Jag skulle inte handla men kraften drog för mycket. Jag hittade ju riktiga fynd! En röd "birking bag" för endast 199:-  Jag som behövde en stor väska när jag nu far runder till Christoffer så mycket, perfekt att ha alla sina kläder i då!
Sen blev det ett nytt rosa nagelack, fotfil och sen fyndade jag en liten rolig sak till min data, ett slags klistermärke som täcker hela framsidan. Såå mycket tjusigare än en svart tråkig data, tänk va lite färg kan göra =D
Jag är helnöjd!



Ja imorgon så åker ju Jag o Syrran iväg. Det som inte har slagit mig alls är att vem fan ska passa Laban?!! Jag hade ingen tanke på det alls försen Syrran nämde det när vi åt middag idag. Herregud Mikaela vad är du för en slags människa. Tänk så händer samma sak när jag väl får barn och en dag glömmer jag bort dom. Nej men oj då Jag är utomlands och ungen är hemma, aj då! 
-Skäms en smula-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0